Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Hayne, s. Media Rights and Intellectual Property. — Edinburgh, Scotland, United Kingdom of Great Britain & Northern Ireland: Edinburgh University Press. — 1 online resource — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2409415.pdf>.Дата создания записи: 07.09.2018 Тематика: Intellectual property; Mass media — Law and legislation; Intellectual property.; Mass media — Law and legislation. Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
Taking an interdisciplinary approach, this text provides media students with a clear understanding of how intellectual property laws shape and are shaped by the needs of the media industry.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Contents
- Acknowledgements
- Part One: Theoretical issues in media rights
- 1 Introduction: understanding media rights
- 2 Intellectual property rights and the media
- 3 Copyright in the digital age
- Part Two: Case studies in media rights
- 4 Music and copyright
- 5 Broadcasting rights to sport
- 6 Independent television producers and media rights
- 7 Celebrity and image rights
- 8 Intellectual property and the internet
- 9 Conclusion: media rights and the commons
- Bibliography
- Glossary
- Index
Статистика использования
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |