Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series.
Circular economy and re-commerce in the fashion industry / Archana Shrivastava, Geetika Jain, Justin Paul [editors]. — 1 online resource (xviii, 204 pages) : illustrations. — (Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series). — "Premier Reference Source" -- Front cover. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2479416.pdf>.

Дата создания записи: 16.10.2019

Тематика: Clothing trade — Economic aspects.; Clothing trade — Environmental aspects.; Sustainable development.; Fashion — Economic aspects.; Fashion — Environmental aspects.; Clothing trade — Economic aspects.; Clothing trade — Environmental aspects.; Fashion — Economic aspects.; Sustainable development.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book examines best practices for assessing the technological landscape and for modelling sustainable business practices in the fashion industry"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Sustainable Fashion
  • Chapter 2: Determinants of Purchasing Intention for Re-Commerce in the Fashion Industry
  • Chapter 3: Sustainability in the Fashion Industry
  • Chapter 4: Changing Customer Behavior in Sustainable Fashion Industry
  • Chapter 5: Explaining Purchase Intention Towards Eco-Friendly Apparel
  • Chapter 6: Recycling and Reuse of Fashion
  • Chapter 7: Influence of Micro-Celebrities on Generation Z
  • Chapter 8: Transmogrifying to Sustain Stimulating Potency
  • Chapter 9: Thread of Sustainability
  • Chapter 10: Self-Construals Theory Applications for an Effective Communication of Sustainable Luxury
  • Chapter 11: Recommercing Luxury Goods
  • Chapter 12: The Impact of Circular Economy on the Fashion Industry
  • Chapter 13: Customer Engagement by Fashion Brands
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика