Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"The edited volume is a collection of research chapters that provide insights in the field of teaching English to children in pre-primary, primary and secondary education, supporting the needs of young learners of any context and background through relevant studies that include sound pedagogical and content knowledge "--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Introducing CLIL Modules to Primary School Learners
  • Chapter 2: The Role of Delayed Output on Second/Foreign Language Pronunciation in Children
  • Chapter 3: Assessing Young Language Learners
  • Chapter 4: Source-Based Writing in Secondary School
  • Chapter 5: Equitable Assessment and Evaluation of Young Language Learners
  • Chapter 6: Breaking the Stereotypes
  • Chapter 7: Enriching Teacher Motivation by Improving Teacher Education
  • Chapter 8: Multisensory Language Teaching
  • Chapter 9: YAITS
  • Chapter 10: The PETaL Approach to Bilingual and Intercultural Education in Early Childhood Education
  • Chapter 11: Craft and Project Work for Young Language Learners
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика