Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Teaching practices and equitable learning in children's language education / Christina Giannikas, editor. — 1 online resource — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2755475.pdf>.Дата создания записи: 14.10.2020 Тематика: English language — Study and teaching (Preschool — Foreign speakers.; English language — Study and teaching (Primary — Foreign speakers.; English language — Study and teaching (Secondary — Foreign speakers.; English teachers — Training of.; English language — Study and teaching (Preschool — Foreign speakers.; English language — Study and teaching (Primary — Foreign speakers.; English language — Study and teaching (Secondary — Foreign speakers.; English teachers — Training of. Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
"The edited volume is a collection of research chapters that provide insights in the field of teaching English to children in pre-primary, primary and secondary education, supporting the needs of young learners of any context and background through relevant studies that include sound pedagogical and content knowledge "--.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все |
![]() ![]() ![]() |
||||
Интернет | Читатели |
![]() ![]() |
||||
![]() |
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Introducing CLIL Modules to Primary School Learners
- Chapter 2: The Role of Delayed Output on Second/Foreign Language Pronunciation in Children
- Chapter 3: Assessing Young Language Learners
- Chapter 4: Source-Based Writing in Secondary School
- Chapter 5: Equitable Assessment and Evaluation of Young Language Learners
- Chapter 6: Breaking the Stereotypes
- Chapter 7: Enriching Teacher Motivation by Improving Teacher Education
- Chapter 8: Multisensory Language Teaching
- Chapter 9: YAITS
- Chapter 10: The PETaL Approach to Bilingual and Intercultural Education in Early Childhood Education
- Chapter 11: Craft and Project Work for Young Language Learners
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index
Статистика использования
|
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |