Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Big data analytics for improved accuracy, efficiency, and decision making in digital marketing / Amandeep Singh, editor. — 1 online resource — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2943253.pdf>.

Дата создания записи: 21.01.2021

Тематика: Internet marketing — Statistical methods.; Decision making — Statistical methods.; Big data.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book will help the digital marketers to understand the Big Data in a better way and to get a meaning full information, which, will help the marketers to better market their products to the consumers"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Enriching User Experience by Transforming Consumer Data Into Deeper Insights
  • Chapter 2: A Study on Tools and Techniques of Big Data Analytics for Text Summarization From Multi-Documents
  • Chapter 3: Determinant Attributes of Store Choice in Organized Retail
  • Chapter 4: Digital Marketing Performance
  • Chapter 5: Social Media, Crowdsourcing, and Marketing
  • Chapter 6: Big Data Impacts in Tourism Research
  • Chapter 7: Resilience by Academic Institutions During COVID-19
  • Chapter 8: Digitalization and Work Behaviour
  • Chapter 9: Online Advertising Strategies in Indian and Australian E-Commerce Companies
  • Chapter 10: An Empirical Study on Pharmaceutical and Personal Care Stocks Using Sharpe's Single-Index Model
  • Chapter 11: An Influence of Digitalization and Recent Innovations on the Hospitality and Tourism Sector
  • Chapter 12: Impact of Digital Marketing on the Buying Behavior of Youth With Special Reference to Uttarakhand State
  • Chapter 13: i-Branding as a Tool of Integrated Marketing
  • Chapter 14: OYO (The Journey)
  • Chapter 15: Social Media Marketing as New Marketing Tool
  • Chapter 16: Developing a Framework to Study the Impact of Contingent Factors on Business Performance Using Strategic Cost Management
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика