Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Big data analytics for improved accuracy, efficiency, and decision making in digital marketing / Amandeep Singh, editor. — 1 online resource — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2943253.pdf>.Дата создания записи: 21.01.2021 Тематика: Internet marketing — Statistical methods.; Decision making — Statistical methods.; Big data. Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
"This book will help the digital marketers to understand the Big Data in a better way and to get a meaning full information, which, will help the marketers to better market their products to the consumers"--.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Enriching User Experience by Transforming Consumer Data Into Deeper Insights
- Chapter 2: A Study on Tools and Techniques of Big Data Analytics for Text Summarization From Multi-Documents
- Chapter 3: Determinant Attributes of Store Choice in Organized Retail
- Chapter 4: Digital Marketing Performance
- Chapter 5: Social Media, Crowdsourcing, and Marketing
- Chapter 6: Big Data Impacts in Tourism Research
- Chapter 7: Resilience by Academic Institutions During COVID-19
- Chapter 8: Digitalization and Work Behaviour
- Chapter 9: Online Advertising Strategies in Indian and Australian E-Commerce Companies
- Chapter 10: An Empirical Study on Pharmaceutical and Personal Care Stocks Using Sharpe's Single-Index Model
- Chapter 11: An Influence of Digitalization and Recent Innovations on the Hospitality and Tourism Sector
- Chapter 12: Impact of Digital Marketing on the Buying Behavior of Youth With Special Reference to Uttarakhand State
- Chapter 13: i-Branding as a Tool of Integrated Marketing
- Chapter 14: OYO (The Journey)
- Chapter 15: Social Media Marketing as New Marketing Tool
- Chapter 16: Developing a Framework to Study the Impact of Contingent Factors on Business Performance Using Strategic Cost Management
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index
Статистика использования
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |