Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series.
Blockchain technology and applications for digital marketing / [edited by] Rohit Bansal, Pacha Malyadri, Amandeep Singh, Asif Pervez. — 1 online resource (xxiv, 329 pages) : illustrations (chiefly color. — (Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series). — "Premier Reference Source" -- Cover. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2956650.pdf>.

Дата создания записи: 11.03.2021

Тематика: Internet marketing.; Blockchains (Databases); Blockchains (Databases); Internet marketing.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"The main objective of the book is to provide insights on the blockchain technology and its applications in digital marketing to allow professionals and researchers gain comprehensive understanding of how this technology can influence the future of the digital marketing industry"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Blockchain Technology and Its Brunt on Digital Marketing
  • Chapter 2: Applications of Blockchain Technology for Digital Marketing
  • Chapter 3: Blockchain Towards Decentralized Digital Marketing
  • Chapter 4: AIC Algorithm for Online Purchasing Intention
  • Chapter 5: Role of Cryptocurrency in Digital Marketing
  • Chapter 6: Blockchain Technology in Tourism Management
  • Chapter 7: Developing a Model to Highlight the Relation of Digital Trust With Privacy and Security for the Blockchain Technology
  • Chapter 8: Design Family Health Management System Based on Ethereum Blockchain Interaction With MyEtherWallet Using Solidity
  • Chapter 9: Investigation on Industry Applications of Blockchain Technology
  • Chapter 10: Risk-Resilient Supply Chain Using Blockchain Technology
  • Chapter 11: Role of Cryptocurrency in Digital Marketing
  • Chapter 12: The Integration of the Blockchain Technology Into Wine Tourism
  • Chapter 13: Adoption of Blockchain Technology
  • Chapter 14: Impact of Blockchain on E-Commerce
  • Chapter 15: Analytical Impact of Technology on the COVID-19 Pandemic
  • Chapter 16: Blockchain and the Future of Digital Marketing
  • Chapter 17: Motivating Antecedents and Consequences of Blockchain Technology in the Insurance Industry
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика