Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series.
Managerial issues in digital transformation of global modern corporations / Thangasamy Esakki. — 1 online resource (xx, 323 pages) : illustrations (some color). — (Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series). — "Premier Reference Source" -- taken from front cover. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2997343.pdf>.

Дата создания записи: 23.10.2019

Тематика: Information technology — Economic aspects.; Information technology — Management.; Information technology — Economic aspects.; Information technology — Management.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

""This book explores the prospects and challenges of the digital transformation of modern business corporations during the process of transition from the outdated business endeavors to the updated ones"--Provided by publisher"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Digital Transformation in Business Era
  • Chapter 2: Digital Transformation
  • Chapter 3: The Digital Economy Readiness Study
  • Chapter 4: Digitalisation and Financial Service Innovation in Banking
  • Chapter 5: Impact of the Digital Transformation Process on Bank Relationships With Customers
  • Chapter 6: Prospects, Challenges, and Opportunities of Digital Financial Services in Developing Countries
  • Chapter 7: Digital Marketing in the Context of Consumer Privacy
  • Chapter 8: The Transformation of Traditional TVs Into Digital Platforms
  • Chapter 9: The Role of Technological and Institutional Affordances in Open Innovation
  • Chapter 10: Indian Digital Transformational Initiatives in the Higher Education System
  • Chapter 11: Digital Transformation Approaches for Aircraft Maintenance Operations
  • Chapter 12: Digital Transformation in Port Management
  • Chapter 13: The Siemens Digitalization Strategy in a Value-Based Management Framework
  • Chapter 14: Artificial Intelligence
  • Chapter 15: Mind the Gap
  • Chapter 16: Towards an Artificial Intelligence (AI)-Driven Government in Sultanate of Oman
  • Chapter 17: Moving Vehicle Detection in Traffic Video Using Modified SXCS-LBP Texture Descriptor
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика