Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series.
Key factors and use cases of servant leadership driving organizational performance / Maria Pressentin. — 1 online resource : illustrations (some color). — (Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series). — "Premier Reference Source" -- taken from front cover. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3124126.pdf>.

Дата создания записи: 13.07.2021

Тематика: Servant leadership.; Servant leadership.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book provide findings and recommendations to support practical application of servant leadership theory for the 21st Century economy, leveraging a multi-regional context, with the goal of developing cohesive high performing teams, purposeful and engaging environments, build trust and organization vitality"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Quotes and Testimonials
  • Dedication
  • Editorial Advisory Board and List of Reviewers
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: To Serve, and to Be Served
  • Chapter 2: Genuine Servant Leadership (GSL) Impacting Employee Motivation and Work Intentions
  • Chapter 3: Winning Together
  • Chapter 4: Impact of Servant Leadership on the Development of Change-Oriented Citizenship Behavior
  • Chapter 5: Servant Leadership Styles as a Challenge to Develop Innovation in Resilient Environments
  • Chapter 6: Mapping the Knowledge
  • Chapter 7: Servant Leadership and the Spirituality of Music in Crisis Management
  • Chapter 8: Leadership Styles for a Hybrid Work Model With a Focus on Servant Leadership
  • Chapter 9: Organization, Information, and Human Capital
  • Chapter 10: Servant Leadership as a Conduit Towards Mission-Centric Sustainability in Emerging Market Social Enterprises
  • Chapter 11: Servant and Shepherd Leadership in Higher Education
  • Chapter 12: Hallmark of Robustness in Frugal Management Techniques
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика