Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Trends in applied linguistics ;.
Second Language Teaching and Learning through Virtual Exchange. — 29. / edited by Shannon M. Hilliker. — 1 online resource. — (Trends in applied linguistics [TAL]). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3127955.pdf>.

Дата создания записи: 03.02.2022

Тематика: Second language acquisition.; Language and languages — Study and teaching.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Preface
  • Contents
  • Introduction
  • Language and virtual exchange
  • Chapter 1 Learning-oriented assessment in an international virtual exchange
  • Chapter 2 From demotivation to Intercultural Communicative Competence (ICC): Japanese university learner journeys in the International Virtual ExchangeProject (IVEProject)
  • Chapter 3 Annotating appraisal in a mobile telecollaboration project: A linguist
  • Chapter 4 Learner appropriation of genre in a US-China virtual exchange
  • Chapter 5 “Zoom” in and speak out: Virtual exchange in language learning
  • Culture and virtual exchange
  • Chapter 6 Developing intercultural communicative competence in ESP contexts through virtual exchange: An ecological perspective
  • Chapter 7 Video exchange telecollaboration: Towards developing interculturality in EFL environments
  • Chapter 8 Taking action in a virtual exchange with Brazilian and U.S. students
  • Chapter 9 Tackling problems, finding solutions: Creativity and collaboration in crosscultural virtual exchange during a pandemic
  • Teacher education and virtual exchange
  • Chapter 10 Integrating the United Nations’ Sustainable Development Goals into a teacher preparation program: Developing content for virtual exchanges
  • Chapter 11 Enhancing ELLs’ understanding through the use of examples, questions, and native language connections during virtual exchange
  • Chapter 12 Developing linguistically responsive pedagogy among K-12 mainstream teacher candidates through virtual exchange
  • Chapter 13 Virtual exchange to enhance English language teacher trainees’ professional development – insights from a Czech- Polish project
  • Conclusion
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика