Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series.
Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0 / Jasmine Kaur, Priya Jindal, Amandeep Singh. — 1 online resource (xxv, 327 pages) : illustrations (some color), color map. — (Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/3312741.pdf>.
Дата создания записи:
23.02.2022
Тематика:
Internet marketing.;
Marketing — Technological innovations.;
Customer relations.;
Marketing sur Internet.;
Marketing — Innovations.;
Customer relations.;
Internet marketing.;
Marketing — Technological innovations.
Коллекции:
EBSCO
Разрешенные действия:
–
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа:
Анонимные пользователи
Сеть: Интернет