Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores the effect of emergency remote teaching in offering quality English for Academic Purposes (EAP) provision to second/foreign-language students and preparing them for their university studies in response to COVID-19 from a variety of contexts around the world"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: An Australian Narrative Coordinating an Economic English Course During COVID-19
  • Chapter 2: Teaching Presence During the COVID-19 Pandemic
  • Chapter 3: Teaching EAP and ESP to Undergraduates During COVID-19 in Hong Kong
  • Chapter 4: Content-Based ESP Instruction at Hong Kong Tertiary Level
  • Chapter 5: Lessons Learnt From ERT
  • Chapter 6: Responding to COVID-19
  • Chapter 7: Responding to the Challenges of Moving an On-Campus Pre-Sessional Course Online During the COVID-19 Pandemic
  • Chapter 8: Developing Practice With Breakout Rooms
  • Chapter 9: Transitioning to the New Normal
  • Chapter 10: Writing Instruction in English for Academic Purposes Classrooms During the COVID-19 Pandemic
  • Chapter 11: Why Professional Development Is the Key to High Quality Provision in EMI Higher Education EAP in the Age of COVID-19
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика