FinUniversity Electronic Library

     

Details

Ксенофонтов А.А. Основные функции успеха при разработке нового fmcg продукта / Ксенофонтов А.А., Тоузаков Д.В. // Риск: ресурсы,информация, снабжение, конкуренция. – 2019. – №1. — Хранение - Олеко Дундича, 23. — <URL:http://elib.fa.ru/art2019/bv1998.pdf>.

Record create date: 11/18/2019

Subject: РФ; маркетинг; менеджмент; управление проектами; конкурентоспособность; магистранты ФА; товары повседневного спроса; управление рисками; fmcg-продукт; проектное управление; операционный менеджмент; полный текст

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read
Internet Readers Read
-> Internet All

Usage statistics

stat Access count: 1
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics