Card | Table | RUSMARC | |
Рязанцева, М.В. Основы деловой и публичной коммуникации. Ч. 1 = Bases of business and public communication. P. 1 [Электронный ресурс]: учебное пособие на английском языке / М.В. Рязанцева; Финуниверситет, Каф. "Управление персоналом и психология". — Электронные текстовые данные (1 файл: 966 Кб). — М.: СВИФТ, 2018. — Только электронный ресурс;. — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:http://elib.fa.ru/fbook/ryazantceva_64077.pdf>.Record create date: 5/17/2018 Subject: учебные издания; электронные публикации; полный текст; психология делового общения; деловое общение; коммуникации; публичные коммуникации; взаимодействие; общение; публичные выступления; рецензенты ФА; Коробанова Ж.В.; английский язык; учебные пособия; авторы ФА; юбилеи; 100 лет; книги UDC: 4(42) Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Finuniversity Local Network | All | |||||
Internet | Readers | |||||
Internet | Anonymous |
Table of Contents
- Preface
- Unit 1 Essence and forms of communication
- Unit 2 The communication process and means of communication
- Unit 3 Active listening. “I”-statement
- Unit 4 Non-verbal communication and emotional intelligence
- Unit 5 Communication as a social interaction
- Unit 6 Dealing with conflict and stress
- Unit 7 Psychology of public speaking
- Unit 8 Communication and perception
- Unit 9 Impact techniques
- Библиография
- Appendix A
- Appendix B
Usage statistics
Access count: 56
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |