Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Мокрова Л.П. Территориальный бренд в период кризиса // Экономика.Налоги.Право. – 2015. – № 6.-С.62-67. — Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:http://elib.fa.ru/art2015/bv4189.pdf>.
Period | Read | Copy | Open | Total | |
---|---|---|---|---|---|
Year 2018 | 27 | 0 | 113 | 0 | 140 |
Year 2019 | 21 | 0 | 26 | 0 | 47 |
Year 2020 | 57 | 0 | 28 | 0 | 85 |
Year 2021 | 87 | 0 | 50 | 0 | 137 |
Year 2022 | 111 | 0 | 34 | 0 | 145 |
Year 2023 | 65 | 0 | 38 | 0 | 103 |
Year 2024 | 23 | 0 | 27 | 0 | 50 |
Total | 391 | 0 | 316 | 0 | 707 |