| Card | Table | RUSMARC | |
        Свиридова Е.А. Роль ФАС РФ в отграничении рекламы от иной информации // Образование и право. – 2015. – №11-12(75-76) — <URL:http://elib.fa.ru/art2015/bv4307.pdf>.Record create date: 1/22/2016 Subject: РФ; ФАС; реклама; интеллектуальная собственность; представление; интеллектуальная деятельность; информация; нерекламная информация; разграничение; индивидуализация; товары; гражданский оборот; целевое назначение; полный текст Allowed Actions: – 
                
                  Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
                
               
                      Group: Anonymous Network: Internet  | 
    
Document access rights
| Network | User group | Action | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Finuniversity Local Network | All | 
           
                       | 
      ||||
| Internet | Readers | 
           
                       | 
      ||||
           
       | 
      Internet | All | 
Usage statistics
| 
                
                   | 
              
                Access count: 0
                 Last 30 days: 0 Detailed usage statistics  | 
            
      