Card | Table | RUSMARC | |
Свиридова Е.А. Роль ФАС РФ в отграничении рекламы от иной информации // Образование и право. – 2015. – №11-12(75-76) — <URL:http://elib.fa.ru/art2015/bv4307.pdf>.Record create date: 1/22/2016 Subject: РФ; ФАС; реклама; интеллектуальная собственность; представление; интеллектуальная деятельность; информация; нерекламная информация; разграничение; индивидуализация; товары; гражданский оборот; целевое назначение; полный текст Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Finuniversity Local Network | All |
![]() |
||||
Internet | Readers |
![]() |
||||
![]() |
Internet | All |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |