FinUniversity Electronic Library

     

Details

Плужников Г.И. "Воронки продаж", как элемент оптимизации розничной торговли на потребительском рынке [Электронный ресурс] / Плужников Г.И., Синяева И.М. // Бизнес и общество. – 2017. – № 2 (http://busines-society.ru/2017/num-2-14/3_pluzhnikov.pdf.) — <URL:http://elib.fa.ru/art2017/bv2580.pdf>.

Record create date: 1/30/2018

Subject: методология; розничная торговля; потребительский рынок; "Воронки продаж"; продажи; эффективность; домохозяйства; рыночная экономика; рыночные отношения; классификация; бизнес-модели; предпринимательство; полный текст; бакалавры ФА

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read
Internet Readers Read
-> Internet All

Usage statistics

stat Access count: 3
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics