Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Арсенова Е.В. Инструменты коммерциализации инноваций: эмпирическое исследование рынка FMCG / Арсенова Е.В., Панкова О.Н. // Эффективное антикризисное управление. – 2017. – №4-5(103-104) — <URL:http://elib.fa.ru/art2017/bv2759.pdf>.
Period | Read | Copy | Open | Total | |
---|---|---|---|---|---|
Year 2018 | 5 | 0 | 0 | 0 | 5 |
2019 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Year 2023 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Total | 6 | 0 | 0 | 0 | 6 |