FinUniversity Electronic Library

     

Details

Dimova E.A. (Димова Е.А.). Targeting as a way for increasing competitiveness and improving financial position of the company (on the example "VkusVill" company) = Таргетинг как способ повышения конкурентоспособности и улучшения финансового положения компании (на основе исследования компании "ВкусВилл") / Dimova E.A. (Димова Е.А.), Kudryashov A.M. (Кудряшов А.М.), Nikolaeva A.A. (Николаева А.А.) // Экономические системы. – 2019. – № 1-2.-С.76-81. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2019/bv1452.pdf>.

Record create date: 9/9/2019

Subject: РФ; бакалавры ФА; "ВкусВилл"; маркетинг; маркетинговая политика; целевая аудитория; таргетинг; реклама; рекламный бизнес; рекламное дело; клиенты; управление; менеджмент; лояльность; компании; конкурентоспособность; информационные технологии; цифровизация; покупки; финансовое положение; полный текст

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read
Internet Readers Read
-> Internet All

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics