Card | Table | RUSMARC | |
Удальцова Н.Л. Инновационные маркетинговые технологии / Удальцова Н.Л., Алышева А.В. // Экономические науки. – 2019. – № 5.-С.122-128. — Хранение - Олеко Дундича, 23. — <URL:http://elib.fa.ru/art2019/bv2376.pdf>.Record create date: 12/12/2019 Subject: методология; маркетинг; маркетинговые исследования; инновации; инновационная деятельность; интернет; интернет-маркетинг; продвижение товаров; студенты ФА; маркетинговые коммуникации; инновационный маркетинг ; полный текст Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Finuniversity Local Network | All |
![]() |
||||
Internet | Readers |
![]() |
||||
![]() |
Internet | All |
Usage statistics
|
Access count: 1
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |