FinUniversity Electronic Library

     

Usage statistics

Gagarina M. (Гагарина М.А.). Attitudes to Social and Political Advertising Among Russian Youth = Отношение к социальной и политической рекламе российской молодежи / Gagarina M. (Гагарина М.А.), Vlasenkova E. (Власенкова Е.А.) // Review of Business and Economics Studies(Вестник исследований бизнеса и экономики). – 2019. – №4. — Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:http://elib.fa.ru/art2019/bv2962.pdf>.

stat
Period Read Print Copy Open Total
Year 2020 Quarter 1 14 0 5 0 19
Quarter 2 16 0 7 0 23
Quarter 3 13 0 6 0 19
Quarter 4 15 0 5 0 20
Year 2021 Quarter 1 9 0 12 0 21
Quarter 2 13 0 4 0 17
Quarter 3 23 0 16 0 39
Quarter 4 23 0 12 0 35
Year 2022 Quarter 1 19 0 6 0 25
Quarter 2 19 0 7 0 26
Quarter 3 21 0 8 0 29
Quarter 4 23 0 6 0 29
Year 2023 Quarter 1 15 0 10 0 25
Quarter 2 16 0 8 0 24
Quarter 3 9 0 7 0 16
Quarter 4 10 0 6 0 16
Year 2024 Quarter 1 8 0 6 0 14
Quarter 2 38 0 31 0 69
Quarter 3 25 0 23 0 48
Quarter 4 22 0 17 0 39
Year 2025 Quarter 1 39 0 31 0 70
Total 390 0 233 0 623