FinUniversity Electronic Library

     

Details

Балов С.И. Принципы золотого сечения, его использование в торговых марках и брендах [Электронный ресурс] // Стратегии бизнеса. – 2019. – № 6 (https://www.strategybusiness.ru/jour/article/view/533/450) — <URL:http://elib.fa.ru/art2019/bv936.pdf>.

Record create date: 6/24/2019

Subject: РФ; товарный знак; бренд; логотип; эмблемы и символы; торговля; "золотое сечение"; понятийные категории; древняя история; математический анализ; древний Рим; древний мир; интеллектуальная собственность; маркетинг; магистранты ФА; полный текст; электронные публикации; экономическая история

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read
Internet Readers Read
-> Internet All

Usage statistics

stat Access count: 1
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics