Card | Table | RUSMARC | |
До Тхи Куен. Стратегия удержания постоянных клиентов в банке в индустрии 4.0 // Экономические науки. – 2020. – №4. — Хранение - Олеко Дундича, 23. — <URL:http://elib.fa.ru/art2020/bv1599.pdf>.Record create date: 10/12/2020 Subject: РФ; банки; управление; менеджмент; клиенты; банковские риски; банковское дело; бизнес; конкуренция; клиенты; деловая активность; лояльность; аспиранты ФА; полный текст; индустрия 4.0 Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Finuniversity Local Network | All | |||||
Internet | Readers | |||||
Internet | All |
Usage statistics
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |