| Card | Table | RUSMARC | |
Барташевич Д.А. Нетворкинг как способ продвижения журнала Cafe Societe / Д.А. Барташевич, Н.В. Ребрикова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2021. – №5. — Хранение - Олеко Дундича,23. — <URL:http://elib.fa.ru/art2021/bv2803.pdf>.Record create date: 3/14/2022 Subject: РФ; маркетинг; маркетинговые коммуникации; нетворкинг; окупаемость капиталовложений; социальное общение; онлайн-обучение; развитие; компании; полный текст; классификация; журналистика; Cafe Societe Magazine ; культура общения; культура поведения Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Document access rights
| Network | User group | Action | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Finuniversity Local Network | All |
|
||||
| Internet | Readers |
|
||||
|
Internet | All |
Usage statistics
|
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |
