FinUniversity Electronic Library

     

Details

Гараева А.Р. Продвижение культурных брендов как фактор экономического роста страны: на примере Республики Корея / Гараева А.Р., Хуссамов Р.Р. // Инновационная экономика, 2021 № 4.-С.-25-35. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2021/bv3275.pdf>.

Record create date: 4/20/2022

Subject: Республика Корея; национальная экономика; экономическое развитие; экономический рост; мягкая сила; глобализация; корейская волна; национальная политика; культурная индустрия; национальная культура; комплексный подход; анализ динамики; статистические данные; 2009 г.; 2005 г.; культурный экспорт; 2015 г.; 2020 г.; продвижение товаров; культурные бренды; инвестиционная привлекательность; полный текст

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read Print Download
Internet Readers Read Print
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics