Card | Table | RUSMARC | |
Development of the Personalized Model of Teaching Mathematics by Means of Interactive Short Stories to Improve the Quality of Educational Results 0f Schoolchildren / Soboleva E.V. (Соболева Е.В.), Suvorova T.N. (Суворова Т.Н.), Bocharov M.I. (Бочаров М.И.), Bocharova T.I. (Бочарова Т.И.) // European Journal of Contemporary Education. – 2022. – № 1.-С.241-257. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2022/bv1177.pdf>.Record create date: 12/23/2022 Subject: РФ; средняя школа; школьное обучение; математическое образование; школьники; цифровизация; цифровые технологии; интерактивная среда; AXMA Story Maker; интерактивные формы обучения; визуальные короткие рассказы; персонализация обучения; математика; методы обучения; методика преподавания; модели; полный текст Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Finuniversity Local Network | All | |||||
Internet | Readers | |||||
Internet | All |
Usage statistics
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |