Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Горшкова Е Д. Особенности рекламной коммуникации на рынке биологически активных добавок // Гуманитарные науки. – 2022. – № 3.- С.26-29. — Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:http://elib.fa.ru/art2022/bv1539.pdf>.
Period | Read | Copy | Open | Total | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Year 2023 | Quarter 1 | 16 | 0 | 16 | 0 | 32 |
Quarter 2 | 20 | 0 | 19 | 0 | 39 | |
Quarter 3 | 13 | 0 | 10 | 0 | 23 | |
Quarter 4 | 17 | 0 | 19 | 0 | 36 | |
Year 2024 | Quarter 1 | 8 | 0 | 8 | 0 | 16 |
Quarter 2 | 15 | 0 | 13 | 0 | 28 | |
Total | 89 | 0 | 85 | 0 | 174 |