FinUniversity Electronic Library

     

Details

Жильцова О.Н. Управление рекламной кампанией: цели, задачи, этапы // Маркетинг и логистика. – 2022. – № 2.-С.20-26. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2022/bv2000.pdf>.

Record create date: 4/13/2023

Subject: рекламное дело; интернет; информационно-рекламные продукты; рекламный бизнес; рекламная кампания; управление; BTL-реклама; ATL-реклама; маркетинговые коммуникации; маркетинг; оценка эффективности; эффективность; этапы; каналы; рекламные агентства; полный текст

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read
Internet Readers Read
-> Internet All

Usage statistics

stat Access count: 4
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics