FinUniversity Electronic Library

     

Details

Жильцов Д.А. Исторический аспект развития рекламы: от античности до современных форматов // Маркетинг и логистика. – 2022. – № 1.-С.30-40. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2022/bv73.pdf>.

Record create date: 4/27/2022

Subject: рекламное дело; рекламный бизнес; исторический опыт; социальные сети; интернет; маркетинг; маркетинговые исследования; маркетинговые коммуникации; рекламные агентства; социальная реклама; политическая реклама; рекламодатели; таргетированная реклама; экономическая история; полный текст

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read
Internet Readers Read
-> Internet All

Usage statistics

stat Access count: 1
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics