FinUniversity Electronic Library

     

Details

Карпова, С.В. Сущность и содержание понятий «бренд» и «брендинг» // Евразийская адвокатура. – 2024. – № 4. — С. 62-65. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2024/bv1317.pdf>.

Record create date: 2/24/2025

Subject: РФ; бренд; брендинг; атрибуты бренда; имидж бренда; эмоциональный бренд; функциональный бренд; коммуникация бренда; модели брендинга; взаимодействие моделей; авторское право; защита авторских прав; товарный знак; потребители; товар; услуги; концепции науки; полный текст

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read
Internet Readers Read
-> Internet All

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics