FinUniversity Electronic Library

     

Details

Сирбиладзе, К.К. Дашборды в образовании как инструмент маркетинговых коммуникаций / К.К. Сирбиладзе, Т.С. Попова // Практический маркетинг. – 2024. – № 6. — С. 77-80. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2024/bv1975.pdf>.

Record create date: 4/3/2025

Subject: РФ; образование; "дашборды"; визуализация; анализ данных; учебный процесс; информационно-коммуникационные технологии; образовательные услуги; маркетинговые коммуникации; обзорно-аналитическая информация; системно-аналитический подход; полный текст

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read
Internet Readers Read
-> Internet All

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics