Card | Table | RUSMARC | |
Калугина, О.А. Структура медиаконцепта DIGITAL ECONOMY в дискурсе англоязычных СМИ // Филологические науки. Вопросы теории и практики. – 2024. – № 2. — С. 551-556. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2024/bv2710.pdf>.Record create date: 7/8/2025 Subject: медиаконцепт; DIGITAL ECONOMY; дискурс; СМИ; языковая репрезентация; Data; Technology; Digital skills; Artificial intelligence; Cryptocurrencies; Platform companies; Digital giants; Cashless payment; Digital Economy Act; Corporation tax; цифровая экономика; языковая репрезентация; масcмедийный дискурс; когнитивный слой; языковая картина мира; полный текст Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Finuniversity Local Network | All |
![]() |
||||
Internet | Readers |
![]() |
||||
![]() |
Internet | All |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |