Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Practical guides for librarians ;.
Intentional marketing: a practical guide for librarians. — 51. / Carol Ottolenghi. — 1 online resource (xviii, 169 pages) : illustrations. — (Practical guides for librarians). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/1858176.pdf>.

Дата создания записи: 28.07.2018

Тематика: Libraries — Marketing.; Libraries.; Marketing.; Libraries; Marketing; Bibliothèques.; Marketing.; libraries (buildings); marketing.; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES — Library & Information Science — General.; Libraries — Marketing.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"User-friendly, cost-conscious, and filled with examples from libraries of all types, Intentional Marketing: A Practical Guide for Librarians helps you maximize the return on your marketing investment (ROMI) by showing ways to combine marketing theory with in-house data, creating a global strategy that will drive all of your library marketing"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Contents
  • Illustrations
  • Snapshots
  • Preface
  • CHAPTER 1: Intentional Marketing and Your Library
  • CHAPTER 2: Cultivating Your Library’s #1 Stakeholder Group and Marketing Force
  • CHAPTER 3: Adopt and Adapt: Marketing Ideas Come from Everywhere
  • CHAPTER 4: Artifacts Are Not Just for Archeologists
  • CHAPTER 5: Branding, Social Media, and Communications Best Practices
  • CHAPTER 6: Content Is King! (And Not Just in Social Media)
  • CHAPTER 7: Digitizing with Intent
  • CHAPTER 8: Using Displays and Exhibits to Strut Your (Library’s) Stuff
  • CHAPTER 9: Outreach Is Just Getting into Their Space
  • CHAPTER 10: Programming to Market
  • CHAPTER 11: Spreading the Word Intentionally: Word-of-Mouth Marketing
  • APPENDIX A: What Exactly Are You Marketing? Defining Your Library
  • APPENDIX B: Who Is “Buying” Your Library? Defining Your Stakeholders
  • APPENDIX C: Strategic Plans
  • APPENDIX D: Marketing Plans and the Intentional Marketing Initiative Shortcut
  • APPENDIX E: Sample Exhibit and Display Policy
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика