Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series.
Strategies and tools for managing connected consumers / [edited by] Ree C. Ho. — 1 online resource. — (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services (AMCRMES) Book Series). — "Premier reference source". — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2216943.pdf>.

Дата создания записи: 31.07.2019

Тематика: Electronic commerce.; Social media — Economic aspects.; Customer relations.; Customer relations.; Electronic commerce.; Social media — Economic aspects.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores the social impact and influence of social media on online businesses"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Chapter 1: Consumer Socialization Process for the Highly Connected Customers
  • Chapter 2: What Motivates Young Technology-Literate Consumers in Densely Populated Areas?
  • Chapter 3: Impact of E-Commerce on the Urban Landscape
  • Chapter 4: Quality Strategies for Customer Loyalty in an E-Service Environment
  • Chapter 5: Offline vs. Online Quality Dimension
  • Chapter 6: Consumer Perception of Purchasing Organic Foods
  • Chapter 7: Understanding Generational Impact on Online Business
  • Chapter 8: Live Streaming Meets Online Shopping in the Connected World
  • Chapter 9: A Systematic Review of Digital Marketing in South Africa
  • Chapter 10: Customer Engagement
  • Chapter 11: Development of an E-Service Quality Model (eSQM) to Assess the Quality of E-Service
  • Chapter 12: The New Horizon of Public Relations
  • Chapter 13: Taxation of Digital Business in Malaysia
  • Chapter 14: Tools and Techniques Used for Customer Relationship Management
  • Chapter 15: Empirical Study of Single Platform E-Payment in South East Asia
  • Chapter 16: A Qualitative Insight Into the Personal Factors Impacting Online Impulse Behavior
  • Chapter 17: Ethical Issues With the Use of Social Media in the Connected Business World
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 1
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика