Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series.
Digital marketing strategies for tourism, hospitality, and airline industries / José Duarte Santos, Óscar Lima Silva [editors]. — 1 online resource. — (Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series). — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2227879.pdf>.

Дата создания записи: 13.08.2019

Тематика: Telemarketing.; Tourism — Technological innovations.; Hospitality industry — Technological innovations.; Airlines — Technological innovations.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

""This book examines the influence digital marketing on the consumer relationship in the fields of tourism, hospitality. and airline industries"--Provided by publisher"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: The Digital Tourism Business
  • Chapter 2: Traveler Decision Making in Online vs. Offline Buying Behavior
  • Chapter 3: The Role of Digital Marketing and Online Relationship Quality in Social Tourism
  • Chapter 4: Digital Marketing Strategies for Accessible Tourism
  • Chapter 5: Photographic Image, Credibility, and Consumption of Tourism in the Digital Era
  • Chapter 6: Mobile Technology Acceptance Among Turkish Travelers
  • Chapter 7: Cloud Computing in Tourism
  • Chapter 8: Management and Implications of Daily Deal Promotions in the Hospitality Industry
  • Chapter 9: Analysis of the Vision and Mission Statements in the Websites
  • Chapter 10: Building the Friendly Airline Brand
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика