Карточка | Таблица | RUSMARC | |
Innovations in the designing and marketing of information services / John Jeyasekar Jesubright and P Saravanan, editors. — 1 online resource — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2257543.pdf>.Дата создания записи: 19.07.2019 Тематика: Academic libraries.; Academic libraries — Marketing.; Information behavior.; Academic libraries — Case studies.; Academic libraries.; Academic libraries — Marketing.; Information behavior. Коллекции: EBSCO Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
"This book examines the theoretical and practical aspects of improving and expanding information resources and services in a cost-effective way and enables librarians to plan and present information services for the betterment of civil society"--.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть Финуниверситета | Все | |||||
Интернет | Читатели | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Foreword
- Preface
- Acknowledgment
- Introduction
- Chapter 1: Innovative Marketing Strategies in Academic Libraries
- Chapter 2: Cutting Edge
- Chapter 3: Functional Model to Online Information Seeking
- Chapter 4: Library Anxiety
- Chapter 5: Promoting Information Services Among the Non-Users of Academic Libraries
- Chapter 6: Attitude of Library and Information Science Professionals Towards Resource Sharing and Networking of Academic Libraries
- Chapter 7: User-Friendly Information Accessibility and Deschooling Among Teenagers
- Chapter 8: Extent of Information Literacy in the Higher Education Scenario
- Chapter 9: User Perception Towards ICT Services and Facilities in Maulana Azad Library, Aligarh Muslim University
- Chapter 10: Perception of Prospective Teachers on Academic Integrity
- Chapter 11: Plagiarism
- Chapter 12: Ethics for Knowledge Resource Centers in the Era of Information Overload
- Chapter 13: Innovative Use of Open Educational Resources in the Higher Education Libraries
- Chapter 14: Marketing of Library Management Software Products
- Chapter 15: Designing Library Atmospherics for Information Delivery
- Chapter 16: Safety and Security of Libraries
- Chapter 17: Information Security
- Compilation of References
- Related References
- About the Contributors
- Index
Статистика использования
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |