Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Innovations in the designing and marketing of information services / John Jeyasekar Jesubright and P Saravanan, editors. — 1 online resource — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2257543.pdf>.

Дата создания записи: 19.07.2019

Тематика: Academic libraries.; Academic libraries — Marketing.; Information behavior.; Academic libraries — Case studies.; Academic libraries.; Academic libraries — Marketing.; Information behavior.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book examines the theoretical and practical aspects of improving and expanding information resources and services in a cost-effective way and enables librarians to plan and present information services for the betterment of civil society"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Introduction
  • Chapter 1: Innovative Marketing Strategies in Academic Libraries
  • Chapter 2: Cutting Edge
  • Chapter 3: Functional Model to Online Information Seeking
  • Chapter 4: Library Anxiety
  • Chapter 5: Promoting Information Services Among the Non-Users of Academic Libraries
  • Chapter 6: Attitude of Library and Information Science Professionals Towards Resource Sharing and Networking of Academic Libraries
  • Chapter 7: User-Friendly Information Accessibility and Deschooling Among Teenagers
  • Chapter 8: Extent of Information Literacy in the Higher Education Scenario
  • Chapter 9: User Perception Towards ICT Services and Facilities in Maulana Azad Library, Aligarh Muslim University
  • Chapter 10: Perception of Prospective Teachers on Academic Integrity
  • Chapter 11: Plagiarism
  • Chapter 12: Ethics for Knowledge Resource Centers in the Era of Information Overload
  • Chapter 13: Innovative Use of Open Educational Resources in the Higher Education Libraries
  • Chapter 14: Marketing of Library Management Software Products
  • Chapter 15: Designing Library Atmospherics for Information Delivery
  • Chapter 16: Safety and Security of Libraries
  • Chapter 17: Information Security
  • Compilation of References
  • Related References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика