Электронная библиотека Финансового университета

     

Детальная информация

Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series.
Analyzing the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience / Dincer Atli. — 1 online resource : illustrations. — (Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series). — "Premier Reference Source" -- taken from front cover. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2524298.pdf>.

Дата создания записи: 20.11.2019

Тематика: Neuromarketing.; Consumer behavior.; Consumer behavior.; Neuromarketing.

Коллекции: EBSCO

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть Финуниверситета Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Читатели Прочитать Печать
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Dedication
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Importance of Brain Reward System in Neuromarketing
  • Chapter 2: From Philosophical Queries to Greater Dilemmas of Neuroethics
  • Chapter 3: Consumer Neuroscience Perspective for Brands
  • Chapter 4: Understanding Consumer Behavior Through Eye-Tracking
  • Chapter 5: Neuromarketing Trends and Opportunities for Companies
  • Chapter 6: The Science Behind Neuromarketing
  • Chapter 7: Pattern Thinking
  • Chapter 8: Traditional Market Research and Neuromarketing Research
  • Chapter 9: Neuromarketing Insights for Start-Up Companies
  • Chapter 10: Consumer Neuroscience
  • Chapter 11: A Neuromarketing Perspective for Assessing the Role and Impact of Typefaces on Consumer Purchase Decision
  • Chapter 12: Applying Neuroscience to Talent Management
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика