Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series.
Analyzing the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience / Dincer Atli. — 1 online resource : illustrations. — (Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series). — "Premier Reference Source" -- taken from front cover. — <URL:http://elib.fa.ru/ebsco/2524298.pdf>.
Дата создания записи:
20.11.2019
Тематика:
Neuromarketing.;
Consumer behavior.;
Consumer behavior.;
Neuromarketing.
Коллекции:
EBSCO
Разрешенные действия:
–
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа:
Анонимные пользователи
Сеть: Интернет