FinUniversity Electronic Library

     

Details

Сергеев А.А. Качество обслуживания туристов в гостиницах как фактор привлечения туристов / Сергеев А.А., Погорелова Э.И. // Интерактивная наука, 2017 № 1.-С.193-196. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2017/bv279.pdf>.

Record create date: 4/27/2017

Subject: РФ; сервисная экономика; туризм; туристические организации; туристические услуги; гостиницы; гостиничный бизнес; гостиничное обслуживание; качество услуг; методы оценки; конкуренция; конкурентный рынок; качество обслуживания; конкурентоспособность; клиенты; туристы; студенты ФА; сфера услуг; полный текст

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read Print Download
Internet Readers Read Print
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics