Card | Table | RUSMARC | |
Калинина Т.Л. (Kalinina T.L.). A teacher-leader conception: imposed and inherent purposes in foreign language learning cases = Концепция учителя-лидера: навязанные и жизненно-важные цели в обучении иностранному языку [Electronic resource] // APRIORI; Cер.: Гуманитарные науки (Электронный научный журнал). – 2017. – № 1 (http://apriori-journal.ru/seria1/1-2017/Kalinina.pdf). — Доступ из локальной сети Финуниверситета(чтение, печать, копирование). — <URL:http://elib.fa.ru/art2017/bv533.pdf>.Record create date: 5/22/2017 Subject: РФ; образование; педагогическая деятельность; иностранные языки; учителя; обучение; лидеры; лидерство; обучающаяся организация; сотрудничество; цели; целеполагание; педагогические науки; педагогический процесс; учебный процесс; педагогика сотрудничества; педагогическая концепция; полный текст; электронные публикации Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Finuniversity Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Internet | Anonymous | ||||
Internet | Readers |
![]() |
Usage statistics
|
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |