Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Соловьев В. И. Современные подходы к измерению качества обслуживания клиентов на основе искусственного интеллекта / Соловьев В. И., Феклин В. Г. // Риск: ресурсы,информация, снабжение, конкуренция. – 2019. – №4. — Хранение - Олеко Дундича,23. — <URL:http://elib.fa.ru/art2019/bv3442.pdf>.
Period | Read | Copy | Open | Total | |
---|---|---|---|---|---|
Year 2020 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
2021 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Year 2022 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
2023 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Year 2024 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Total | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 |