FinUniversity Electronic Library

     

Details

Applying Gamification in Learning the Basics of Algorithmization and Programming to Improve the Quality of Students' Educational Results / Soboleva E.V. (Соболева Е.В.), Suvorova T.N. (Суворова Т.Н.), Grinshkun A.V. (Гриншкун А.В.), Bocharov M.I. (Бочаров М.И.) // European Journal of Contemporary Education. – 2021. – № 4.-С.987-1002. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2021/bv2920.pdf>.

Record create date: 3/29/2022

Subject: высшее образование; цифровизация; цифровая экономика; подготовка кадров; программирование; программный код; цифровое общество; методы обучения; высшая школа; геймификация; алгоритмизция; востребованные навыки; игровые методы; развитие мышления; профессиональная подготовка; студенты; теоретические проблемы; компьютерные игры; теория игр; математическое моделирование; цифровые технологии; ЛогоМиры; полный текст; зарубежные публикации

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Document access rights

Network User group Action
Finuniversity Local Network All Read
Internet Readers Read
-> Internet All

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics