Card | Table | RUSMARC | |
Applying Gamification in Learning the Basics of Algorithmization and Programming to Improve the Quality of Students' Educational Results / Soboleva E.V. (Соболева Е.В.), Suvorova T.N. (Суворова Т.Н.), Grinshkun A.V. (Гриншкун А.В.), Bocharov M.I. (Бочаров М.И.) // European Journal of Contemporary Education. – 2021. – № 4.-С.987-1002. — Только в электронном виде. — <URL:http://elib.fa.ru/art2021/bv2920.pdf>.Record create date: 3/29/2022 Subject: высшее образование; цифровизация; цифровая экономика; подготовка кадров; программирование; программный код; цифровое общество; методы обучения; высшая школа; геймификация; алгоритмизция; востребованные навыки; игровые методы; развитие мышления; профессиональная подготовка; студенты; теоретические проблемы; компьютерные игры; теория игр; математическое моделирование; цифровые технологии; ЛогоМиры; полный текст; зарубежные публикации Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Finuniversity Local Network | All | |||||
Internet | Readers | |||||
Internet | All |
Usage statistics
Access count: 0
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |